|  
	    Aktualności
 
 |  | 
 
  Informacje  Numery  Numer 12/2005 
 
 
	| Klient na rynku energii |   |  
	| Autor: opr. red. | Data publikacji: 21.12.2005 22:05 |  
 
	| Od 1 lipca 2007 każdy z nas będzie mógł wybrać sobie dostawcę energii elektrycznej. Już obecnie, zgodnie z prawem energetycznym, wszyscy klienci instytucjonalni mogą zmienić dostawcę energii. Obserwujemy pierwsze przykłady przedsiębiorstw korzystających z zasady TPA. |  
 
	| Szukanie oszczędności jest o tyle ważne, że koszty energii mają istotny wpływ na konkurencyjność wielu przedsiębiorstw, a jakość infrastruktury energetycznej i dostęp do energii mają wpływ na możliwości rozwojowe i inwestycyjne przedsiębiorstw i całej naszej gospodarki. 
 Właśnie dlatego Miesięcznik Gospodarczy „Nowy Przemysł” wraz z partnerami, już we wrześniu rozpoczyna szeroko zakrojoną kampanię medialną zatytułowaną „Klient na rynku energii”.
 
 Celem projektu jest:
 
	
	
	promocja konkurencyjnego rynku energii w Polsce,
	
	edukacja klientów biznesowych w zakresie możliwości, jakie daje zasada TPA,
	
	lobbing na rzecz liberalizacji rynku energii w Polsce.
	 
 Nasza akcja będzie się składać z wielu skoordynowanych elementów: konferencji, debat redakcyjnych, publikacji prasowych, wydawnictw informacyjno-edukacyjnych, działań lobbingowych i z zakresu PR.
 
 W trakcie kampanii poruszać będziemy najważniejsze kwestie dotyczące rynku energii, m.in.:
 
	
	
	regulacje prawne, instytucjonalne uwarunkowania liberalizacji,
	
	na czym polega zasada TPA, jak korzystać z możliwości wyboru dostawcy,
	
	dotychczasowe doświadczenia podmiotów, które skorzystały z tej możliwości,
	
	oczekiwania i problemy klientów,
	
	bariery w funkcjonowaniu liberalnego rynku energii
	
	prawa klienta. Co może zakład energetyczny, jak współpracować ze spółką obrotu, z dostawcą,
	
	jakie korzyści może dać wykorzystanie zasady TPA.
	 
 Do udziału w kampanii zaprosiliśmy ludzi związanych z gospodarką, ekspertów, ekonomistów, specjalistów w dziedzinie energetyki, klientów już korzystających z zasady TPA oraz firmy uprawnione do korzystania z niej. Będzie to największy tego typu projekt realizowany do tej pory w Polsce i już wiemy, że budzi on niezwykłe zainteresowanie.
 
 Niniejszym mamy zaszczyt także Państwa zaprosić do współpracy. Powodzenie naszego projektu w dużym stopniu zależeć będzie od Waszego zaangażowania.
 
 Będziemy zobowiązani, jeśli podzielicie się z nami i naszymi Czytelnikami swoją wiedzą i informacjami. Wasze doświadczenia, oceny, pytania  oczekiwania, wątpliwości i sugestie pomogą nam w trafnym wyłonieniu i przedstawieniu najważniejszych problemów stojących na drodze do wolnego rynku energii elektrycznej. Właśnie z tego powodu szczególnie zależy nam na aktywnym udziale klientów.
 
 W przypadku pytań i wątpliwości proszę kontaktować się z Panią Ewą Materą, e-mail:
 
 ewa.matera@wnp.pl, bądź telefonicznie 32/ 209 13 03
 
 Z poważaniem
 
 Wojciech Kuśpik
 Prezes
 Polskiego Towarzystwa
 Wspierania Przedsiębiorczości sp. z o.o.
 
 Witold Jajszczok
 Redaktor Naczelny
 Miesięcznika Gospodarczego
 Nowy Przemysł
 
 
 Aktualne informacje z sektora przemysłowego: www.wnp.pl
 Informacje o Kampanii medialnej "Klient na rynku energii": www.wnp.pl/cykl_4
 |  
 
 
 |  | 
 
 
 |